My Friends

KLIK LA!

Friday, April 1, 2011

Masak Lemak Cili Api Udang + Kacang Panjang +Nenas


Menu malam ni, masak lemak cili api udang bersama kacang panjang dan nenas muda. Walau pun kami bukan orang Nogori, tapi kami sekeluarga mmg suka sgt dgn masakan masak lemak cili api...tak kira lah masak lemak apa...janji masak lemak cili api hehehe. Resepi masak lemak cili api dah byk kali bersiaran sebelum ni....malas lah nak tulis lagi...sama aje.

5 comments:

cikmanggis said...

Anak leleki bongsu Cm sangat suka lauk-lauk yang macam ni.Masak lemak kuning udang atau ikan masin.Boleh makan nasi berpinggan-pinggan:)

Nieza said...

wahh..sungguh menyelerakan la kak msk lomak ni..lagi podas lagi sodap ni..hehe

My Biz said...

perghhhh nagisssssssss...terliur sungguh daku kakakakakak

Mamasya said...

Sama pulak menu kita...masak lemak udang letak nenas dan kacang panjang...lauk hari Isnin hari tu.
sedap ayam percik kat bawah tu...lama dah tak buat ayam percik..sedapppp

NoorMasri said...

CM...tinggi citarasa anak bongsu mu itu...hehehe

nieza....mmg lagi pedas lagi power

ulin....jgn nangis hehe

mamasya...mcam janji lak kita ye