My Friends

KLIK LA!

Monday, September 5, 2011

BBQ

Selamat hari raya, maaf zahir batin buat semua pengunjung blog akak ni. Petang Ahad semlm, kami sekeluarga buat BBQ kat halaman rumah, sementara anak yg sulong belum balik Uni, boleh lah buat sesuatu yg special utk dia. Kami bakar2 ayam lada hitam, lamb lada hitam, ayam tandoori, ayam berempah sate, kerang dan mini sosej...sukanya anak2 makan.


Part ni yg paling akak suka, lamb lada hitam.


Kerang bakar, tak boleh makan byk...bahaya, bertambah plak darah nanti hehe


3 Anak yg kecil tengah menikmati ayam bakar.....hingga menjilat jari hehehe

Akmal, dah ler tak berbaju........tension makan daging kambing tarik tak putus2 hehehe

5 comments:

Amie said...

sedapnya....semua menu BBQ tu Amie suka! santai habis tu... yang duduk makan sampai naik kaki ke kerusi.... mesti sedap sangat tu...minta sikit dik! adeeehhh....

NoorMasri said...

hehehe Amie....Afiqah tu kalau makan mmg camtu.....tu yg badan debab hehehe, santai sokmo

Acik Erna said...

Assalam nor..selamat hari raya..
suka betul akmal dapa makan kambing ye..

My Biz said...

sedapnya....akmal makan....auntie ulin nak gak....akak, nanti kalau kami laypark umah akak kenalah wat bbq...terliur huhuhuhu

NoorMasri said...

ok Ulin tak de masalah....akak dah tahu nak beli lamb kat mana....bila2 boleh buat....jom lah balik mesia...heheh