Mee Goreng Basah



Mee goreng basah, enak dimakan sebaik keluar dari kuali....hehehe. Er..apa ya nak tulis lagi ek....kering idea, sebenarnya malas & tak dak mood !

9 comments:

Ayu said...

sedapnya mee goreng basah ni..dari jauh dah memanggil2 kita..

Kak Sam said...

Assalamualaikum..
kak noor mee tu ada lagi tak? nak sikit. I like.

ain (sweet thots) said...

kak... cam melambai2 kita jer mee goreng ni. sotong tu mengintai2 ni yg x tahan...

joe said...

letok ahh resipi etek.. nok belajor jugok wat mee goreng basoh...

Chik Mimi said...

kak kite pun suke mee goreng basah tu hehehe

AZLINA said...

Assalamualaikum kak noor, mee goreng basah2 mcm ni baru la best nk mkn...kalau yg kering kontang tu x de selera kan kak!! :)

Zaliedana said...

Assalam n salam kenal kak..Selama nih duk drg jer nma akak,ni baru jumpa akaknya blog,hehe.Btw,mee akak nmpam sedap sgt..

mamazieza said...

Tulis Blasah jer KakNor.. hehehehe.. Mama dah beli mee.. dah beli sayur.. buat jerr tak.. huhuhu

NoorMasri said...

Ayu.....tak tahu plak mee boleh memanggil hahahaa

Sam....abis licin dah..


Ain...pandai ek sotong tu melambai2 hihihi


Joe...sama je cam wat mee goreng biasa cuma lebihkan air je kasi basah gitu


Mimi....kita serupa..!

Azlina....ye betul...!

Zaliedana...ye ke...tak pe lepas ni jemputlah singgah sini selalu ye...

Mama....mmg mee tu main blasah jeeeeee, hihihi