Award dari Nieza Finland

Award dari Nieza yg berada nun jauh di Finland. Terima kasih krn sudi bg akak award ni. Malu plak rasanya nak ambil sbb rasanya blog akak ni tak lah stylish mana pun ...blog paling sempoi !

Sori lah Nieza, akak baru dpt gantungkan award ni kat sini...

Cuti sekolah ni bz sgt, hari ni baru boleh bernafas dan bersantai kat rumah. Dah 3 hari berada kat sekolah bersama anak2 pengakap buat perkhemahan. Semlm dah tamat semuanya, cikgu pun dah sakit2 badan ni...hari ni relax lah skit boleh lah masuk blog kemas kini apa yg patut dan dpt lah melawat blog rakan2.

1 comment:

Nieza said...

assalammualaikum kak noor cyg, tq yer sudi gantung award ni...lambat pun tak kisah kak.blog akak pun hebat juga...nieza suka...tak pe kak dahulukan yg penting dulu...ok esok nieza nk cuti msk la...nk pi holiday...ahaks....mmhuahh..:)