Cucur Udang Rangup


Salam di hujung minggu...

Hari ni sarapan dgn cucur udang rangup penuh dgn sayuran. Akak taruk udang kertas, kangkung dan taugeh byk2. Sambil goreng anak2 dtg sorang2 ambil kat dapur, siap goreng tengok2 tinggal hanya 3 keping yg ni. Nasib baik ada 3 keping boleh jd kan bahan bukti hahahaha.

Resepi boleh rujuk di SINI

6 comments:

kak Erna said...

noor..udang yang putih kecik kecik tu ke..
tengok pun sedap..makan dengan kuah kacang mesti sedap tu kan..

NoorMasri said...

a'ah...udang tu kulit nya nipis hanya buang kepala aje...husben mmg suka cicah kuah kacang. Tadi tak sempat kuarkan kuah kacang frozen, cucuq dah abis dulu...hihihi

Kak Sam said...

Assalamualaikum..
1st time nengok kangkung kat dalam cucur. Ish dasat...dasat.(Nampak sangat betapa tak reti nya saya memasak. Hahahaha)

Anie said...

Kak Noor,

I pun mcm ur anak2. Sambil goreng, sambil mkn. Tapi I kalau buat cucur udang ni takde sayur, tak laku ler kalau taruk sayur...hehehez

Nieza said...

as salam kak, menarik resepi ni...nampak pun sedap cucur tu..sure rangup tu ka..

NoorMasri said...

Wslm Sam - ooooo tak pernah tengok eh...sedap tau Sam..kangkung tu kena lah hiris jgn taruk selai2....hihihi



Anie - anak2 akak mmg tak suka sayur, tapi bila buh dlm cucur ni depa makan lak...akak mmg suka buh sayur byk2 dlm cucur hehehe


Nieza - mmg rangup krup krap..dengar tak akak kunyah tadi hahaha