Laksa Lemak Terengganu @ Laksa Kuah Putih

Tiba2 je terasa nak makan laksa bila tengok pokok kemangi daun nya subur menghijau. Maka terkorban lah beberapa tangkai masuk kedlm mangkuk laksa ku hehehe.


Hari ni dari tengahari sampai ke malam, makan laksa je lah...kes malas nak masak ulang2 kali. Resepi kuah laksa ni sila lihat di SINI

6 comments:

Chik Mimi said...

Assalam kak noorma,sedapnya kakkk laksa tu

~Norul Mas Hana ~ said...

laksa lemak mmg best... =)

joe said...

doh dok bubuh belacan secotek gaul dgn laksa?

Ida Ddapur said...

ida suka2....tapi nak buat tak cukup bahan la kat sini kak....pokokk kesum dah nak mati...dek sejukk sgt winter ni...tak sesuai la pokok ni hidup kat sini...kalau tak cukup bahan kurang ummmppp rasa dia...emmmm

NoorMasri said...

Chik Mimi- mmg sedap nyum nyum hehe

Norul - kegemaran akak tu

Joe - belacan doh mesin sekali ngang cili hehehe

Oto man- errrrr....nak pelawa semangkuk dah abis hehe

Ida - dulu akak masa kat UK pun tanam pokok kesum...masa summer segar bugar daun nya besar2 tapi bila winter abis mati...sedih