Tom Yam

Kalau semlm tayang Som Tam hari ni tayang Tom Yam pulak...sebutan pun hampir sama, ada 2 suku kata hehe. Nama masakan Thai ni, cam lebih kurang je kan...Som Tam jd Tom Yam...hanya tukar huruf yg di depan sahaja.

Resepi akan ditaip kemudian...nak ngemas baju nak balik kg mlm ni...yahooooo !

6 comments:

Sue @ Nenie said...

Salam..sedappp nya..tgk tom yam kat sini terasa macam lama plak tak masak tom yam...

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam..saya suka tenguk tom yam...merah2 macam ni..sungguh menyelerakan.

Yatie said...

uwaaaaa laporlah dtng sini..terliur je tngk tomyam akak ni..dpt hirup kuahnya sedap betullah..

Mamasya said...

Aslmkum k.Noorma
Tomyam...somtam...dua2 menu Thai yg sy cukup suka. pes tomyam hari dah habis stok nasib baik ada yg tlg belikan dr Msia....

maz said...

Salam kakk...umah kita pun klu lauk tmyam2 ni laku la..biarpun tmyam cmpak2 je..hehee..ada plak smbal blcan..jdi dh tu kakk..SELAMAT TAHUN BARU 2012 kak..

kak ina kl said...

sedap tomyam ni..tenguk pun dah kecur