Nasi Goreng Kangkung Cili Padi

Menu tertunggak lagi, ntah menu bila pun dah tak ingat. Tapi yg pasti menu ni adalah menu makan mlm...hehehe. Malas masak lauk, goreng aje nasi makan panas2 mmg enak kan. Nasi ni akak taruk kangkung hasil tanam sendiri, tanam kangkung dah lama..tapi tak pernah pupus kangkung ni...menjalar je...lagi dipetik lagi membiak. Petang semlm pun akak kutip lagi kangkung, ada dlm petiais tak tahu nak masak apa....nampak gaya nasi goreng lagi lah tu hehehe.

Rasa akak tak payah lah letak resepi, semua org tahu masak nasi goreng. Nasi goreng akak ni akak taruk udang, telur hancur, kangkung dan cili padi...perghhh berapi !

3 comments:

maz said...

salam kakkkk...waaaa laparnya tgk nsi greng akak nii..kita hri ni xjmpa nsi pun..pgi tdi mkn pau je..tghri mkn kfc...mlm ni lum mkn lgiii..bak la spngan kakkk..

NoorMasri said...

maz, nasi goreng ni dah lama tinggal kenangan...hihihi

Nieza said...

sedapnya kak...suka kalau nasi pedasx2 ni lagi pedas lagi sodap:)